Lediga dagar

Har varit ledig onsdag och torsdag på schemat plus att jag har tagit ledigt imorgon fredag också.
Har varit såååå härligt att bara vara.
Inte gjort värst mycket nyttigt förutom det vanliga med lite städ, tvätt och handling.

På onsdagen gick vi och mötte Filip när han slutade för dagen i skolan. Filip hade en kompis med sig hem efter skolan.  Isak och Nellie lekte med varandra då när Filip hade kompis så alla var nöjda och glada!
På kvällen var jag och handlade mat.

Idag torsdag cyklade Filip till skolan vid 8 tiden. Jag plockade inne och Isak grejade med sitt. En mycket lugn fm.
När Filip kom hem åkte vi till Gustav med lite begagnade kläder, postade brev och hann även med ett besök på ÖB.

Imorgon är det fredag och Filip slutar 11.30 i skolan. Vi har inga planer för em, möjligtvis en sväng till Råtorp.
Jag ska jobba lördag och söndag.
Till veckan har barnen höstlov, skolan är då stängd men fritids och dagis öppet.
Vi har tagit ledigt så F och I är bara på fritids/dagis onsdag och torsdag, skönt med ledigt för båda två!
Funderar på att åka till badhuset i Torsby en dag.

Men nu ska jag krypa ner i sängen och krya på mig, har ont i halsen och nästan ingen röst!




Filip har höstdekorerat!



Ikväll tränade de simning i badkaret, halleluja!!!!


Filips önskelista till tomten!
Keyboard,stora trummor, tv-spel, radio, trampbil och högtalare.



Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: auntie

Å hjälp vilka svåra ord, har du ingen röst ? Leif är bara att gratulera, nej Malla krya på dej ! Jag tycker Filip hade gjort såååå fint, vilken tlang - efter Pappa.

2008-10-24 @ 19:13:48
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, här är oxå önskelistan på plats!!! Inte bara affärerna som börjar tidigt med julen nuförtiden! =)

See you on sunday!!!!! Kram!

2008-10-27 @ 11:32:27
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0