fredag 14 november

Idag har jag varit ledig och hunnit med massor hemma.
Körde Flip till skolan kl.8.15 sen drog jag igång hemma.
Jag bäddade rent i sängarna, städade sovrummen, tvättade, var till sopåtervinningen och avslutade med att handla mat inför helgen och kommande vecka.
Var sä nöjd när jag hann med allt jag hade på min lista.

På em blev det badhuset i Karlstad för mig, Filip, Isak, Sarah, Nellie och Gustav.
Alla hade jättekul i vattnet och jag kan lova att det är fyra barn som sover gott ikväll.


Badbrud 2008!
Vad har du för blått spöke bredvid dig Sarah?


5 stycken Arnefur i plurret.




lördag och söndag ska jag jobba 6.45-19.45 båda dagarna. 
På måndag åker jag och mina arbetskamrater på SPA i två dagar.
Chefen, sjukgymnasten, sjuksköterskan och dietisten ska också med och de ska ha lite föreläsning för oss.............
Har fått lite " inside information" från en kollega på en annan våning som redan varit iväg på "planeringsdagen".
Men men, man får ta det onda med det goda. Hotellfrukost och bad är väl iallafall inte tokigt!

Jag lovar att meddela vad JAG fick ut av dagarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0