Filip 7 år!!!!!!!

Idag fyller Filip 7 år!
Imorse kl. 6.30 gick vi in och grattade honom.
Det blev fin sång, marsipantårta och givetvis paket.
Han öppnade paket och åt tårta i en rasande fart och sen gick han upp och lekte med presenterna han fått idag och igår.
Till lunch åt vi på Mc Donalds sen åkte vi direkt hem. Filip skulle iväg på en klasskompis 7 årskalas och Isak var hos Nellie och lekte. Då passade jag på att förbereda inför "släktkalaset " på eftermiddagen.

Kl.16.30 brakade det loss, plötsligt var vi 10 vuxna och 4 barn men det lät nog som 10 vuxna och 40 barn!!!! Halleluja vilket drag!!!!
Vi åt god tårta, sjöng och Fille öppnade paket.
När han gick och la sig så frågade jag om han hade haft en bra födelsedag?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA verkligen och imorgon ska de sjunga för mig i skolan, tror det pirrar lite i magen sa han!!!
Imorgon ska Filip ha med glass till skolan och bjuda på.
Jag är ledig så imorgon tror jag vi ska försöka få till en någotlunda lugn eftermiddag på hemmaplan.

289297-301
Filip på 1 årsdagen!
Tycker Ni han är lik sig?


289297-300
Filip på 7 årsdagen!

289297-299
Släkten har kommit.

289297-298
Visst var det en fin tårta!


289297-297
Undrar vad det är i paketen?

289297-296

Ett eget cykellås!!!!


TACK för en trevlig dag och för alla fina presenter, kort och sms Fille fått idag!


Kommentarer
Postat av: auntie

Oj vilken födelsedag, kul att han var nöjd! Och visst är han sej lik.

2008-05-19 @ 10:13:17
Postat av: auntie

När ni har släktfest nästa gång, kan ni inte ha tema då ? Temat kan gärna vara en färg för jag tycker alla bilder på släkten är så svarta och grå.

2008-05-21 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0