Torsdag 26 juli

Inte så bra start på denna onsdag.............
Hade bestämt men inte berättat för barnen (TUR) att idag skulle vi åka tåg till Stockholm och gå på Junibacken.
Vad händer????????????
Jo Malin försover sig och hinner då alltså inte med tåget ........
Om jag var sur? Fråga Leif, jag tror det rök av ilska i mina öron fram till eftermiddagsfikat ungefär.

Men eftersom vädret inte var så varmt och soligt idag HELLER så fick lilla jag hitta på en annan aktivitet än storstaden.
Vi tog bilen till Örebro och besökte Lek och Buslandet!
TACK för att vi har GPS i bilen!
Barnen tyckte stället var toppen och när de lekt i 3 timmar var det dags för hemfärd igen.
Nu sover de, nybadade och alldeles trötta efter dagens utflykt!


Ner för backen


Isak kommer ut från den långa rutschkanan.


Filip kommer ut från sin åktur i kanan.


Här killade det nog gott i magen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0