Söndag 15 juni



Idag har vi städat huset,bäddat rent i sängarna, tvättat och skulle även klippa gräset men då blev det stop, regnet kom!
Förbereder nu inför min stundande semester.
Det var längesedan jag längtade så mycket efter semester som jag gör nu. Men om jag känner mig rätt så är vi alla nöjda när det åter blir vardag igen i augusti, så funkar vi !
Jag ska jobba måndag o tisdag sen är det ledigt i fyra veckor. Leif och jag går lite omlott i semestern så barnen går på sommarlov den 17 juni och börjar igen den 12 augusti.
I sommar ska vi inte på någa stora utsvävningar, får hålla i pengarna för en ev. utlandssemester nästa år!!!!

I sommar blir det Allsång på skansen, Sarah o Peters stuga, Butorp, Liseberg, simskola, gäster hit, vi till vänner m.m m.m
Ja sommaren går nog lika fort som den brukar!
Nu ska jag sova.

Var rädd om varandra, livet kan vara så skört!!!!
Sommarkramar från Malla!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tur någon har städat... Jag kör på ostädat i år eftersom jag inte tänkte va hemma så mycket. Tänkte dock komma och terrorisera er en sväng den här eller nästa vecka.. haha

2008-06-16 @ 11:06:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10169
Postat av: Malin

Du är varmt välkommen, hör av dig så gör vi upp tid!

2008-06-16 @ 17:37:42
Postat av: MrsBloodyKisses

JA, snart blir det allsång!!! Och så måste ni komma och fiska krabbor iår igen!!!!!!!!!!!!

Kramis!

2008-06-16 @ 19:55:03
URL: http://spaces.msn.com/mrsbloodykisses
Postat av: auntie

Fina produkter städfirman kör hos er. Men skall ni gå på simskola i sommar, jämmer o elände och i den kalla Fryken säkert....kommer du ihåg ??? Man kan få rysligt ont i ryggen av simskola hälsar kusin Jens. En fruktansvärt skön ledighet önskar vi dej o boysen

2008-06-21 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0