Lite nytt

Nu var det längesedan jag bloggade. Jag har varit för lat för att sätta mig och få ner några rader och bilder, haft myckt och gjort och sen har bloggen krånglat lite men nu hoppas jag att allt ska fungera bättre!


Isak har haft våravslutning på sitt dagis. Barnen sjöng fina sånger och en fröken spelade gitarr till.
Solen sken, vi åt grillat, vi var på tipspromenad, ja kvällen var jättelyckad och semestern närmar sig!


Här ska grabbarna gå till granntjejen på födelsedagskalas.


Redo för EM!!!!!
Ha det så kul Jossan!



Nu var det dags ör Filip att ha skolavslutning.
Nya kläder på, toppenväder och en stolt mamma begav vi oss till skolan.
Barnen sjöng jättefina kända sommarsånger sen bjöds det på fika. Allt var jättefint.
Givetvis så tog jag många kort och filmade lite också.
Nu har Filip haft sitt första skolår(  förskoleklass) allt har gått jättebra och han tycker både fritids och skola är kul, hoppas verkligen det fortsätter!!!

Nu är det 5 arbetsdagar kvar innan jag ska gå på semester!!!!!!!!!!!
LÄNGTAR och det vore underbart om vädret fortsatte vara så fint som det är nu.

Kommentarer
Postat av: Åse

Så härliga ungar och så härligt det är med sommarens skolavslutningar.

2008-06-11 @ 21:35:45
URL: http://kolotten.blogg.se/
Postat av: auntie (fast jag tänkte va anonym o retas med L)

Dom är så söta dom två och jag förstår att det var rätt mysigt, saknar dock bilder på mor o far, undrar om dom var liiite söta på avslutningen i alla fall, Malla jag önskar dej en underbar semester.Leif vet jag inte vad jag ska önska nu när han varken snusar eller cyklar eller har semester, att inte gräset växer så fort kanske...

2008-06-14 @ 16:01:29
Postat av: auntie

DEt där med film ja, det vore ju underbart att få se några "the best of" nångång, undrar om någon slår filmen "Malin the Driver"

2008-06-21 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0