Morgonlugnet


Nu när vi har semester så tar vi det bara lugnt på morgonen. Barnen går upp och sätter på tv:n och ser hej, hej sommar.
Jag liggr oftast kvar en stund till i sängen och läser tidningen och stackars Leif han går till jobbet.
Kl.11.00 är det simskola en timme.
Sen lunch och vips så är det redan eftermiddag.
jag har nu haft tre ( av 4) semesterveckor redan och på måndag börjar Leif sin semester och han ska vara ledig i fem veckor!!!!
Skönt för barnen att vara ledig från fritids och dagis när det är sommar!
Planerna för resten av sommaren är:
Att försöka måla klart huset, simskola en vecka till, en Göteborgstrip hela familjen, bad och framför allt bara ta dagen som den kommer!
Mamma Malin ska på egna äventyr som jag berättar om när jag varit iväg...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0