Söndag 6 april

Söndag igen. Tänk vad dagarna går fort.
I natt har jag jobbat, suttit vak på jobbet. Konstigt att jobba den tiden man är van att sova.
När jag kom hem åkte pyjamasen på och jag dök i säng.
Leif och barnen tog en sväng ut i skogen och sen åkte de och hälsade på barnens farmor.
här hemma var det då knäpptyst och jag sov till 13.
Efter vi alla sen fått mat blev det en promenad ( barnen cyklade) till affären och en snabbvisit hos min mormor och morfar.

Nu ligger barnen och jag ska gå och förbereda här hemma för kommande vecka.
På fredag drar vi ut på äventyr med mor o far...........

289297-267
Filip är ute på fågelskådning på lördag morgon.

289297-266
Våren här, solen skiner!

289297-264
Våren här, regnet öser ner!

Kommentarer
Postat av: auntie

Härligt att se vad ni haft för er, nu hoppas vi på bättre väder inför helgens utflykt, har barnen fått nya badbyxor ?? Kommer Sylvias knän att hålla ? ja frågorna är många, hoppas ni får det kanon,mors

2008-04-07 @ 09:28:20
Postat av: MrsBloodyKisses

Hej!!
Natt låter jobbigt!!
Nu vill vi gärna ha lite sol igen!!!!!!!!
Kram på er!

2008-04-09 @ 08:18:55
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

vill gärna se hur eran packning ser ut inför helgen, är ni laddade, har hört att de i Råtorp taggar upp med energikost

2008-04-09 @ 10:32:03
Postat av: Åse

Jäklars så nyfiken jag blir. När du talade pm äventyr, så trodde jag väl Mallis, Thailand eller nå´t, men nu blir jag bekymrad... å Sylivas vägnar. Det här låter som något
hon inte vill..??? Var rädd om farmor, eller har hon nå´n kris så hon har utmanat er andra? Kram på er och kom ihåg att moition brukar leda till sjukskrivningar på gammalt fôlk.

2008-04-09 @ 20:04:11
URL: http://kolotten.blogg.se
Postat av: Åse igen

Jäklars igen! Det har varit hett om öronen - och där sitter hjärnan, va? Farmor? Inte okej. Du kan ta bort min kommentar om du vill. Fick nå´n liten blixt i morse att jag hade skrivit något vaj!

2008-04-10 @ 07:12:46
URL: http://kolotten.blogg.se
Postat av: auntie

hon kan behöva bli kallad för farmor, för de har egenskaper som hon behöver träna på......

2008-04-11 @ 15:01:07
Postat av: Jossan

Så när kommer den officiella inbjudan till helgen 25-27?? Jag kommer ju så klart!

2008-04-14 @ 19:55:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10169

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0