Min födelsedag

289297-285

Dagen började med att mina tre grabbar kom in med frukostbricka, sång och paket.!

289297-286

Sen kom gästerna och vi åt smörgåstårta och jag njöt av alla fina presenter jag fick.
Presentkort på Lindex, 2 orkideer, presentkort på Åhlens, scarves var något av vad jag fick!

289297-287

Mera bilder på släkten.

289297-288

På kvällen var mamma och pappa barnvakt och Sarah, Peter, Leif och jag åkte till några kompisar och badade vedeldad tunna. Vi hade en jättetrevlig kväll och mycket skratt som Ni ser.
Min kusin skulle varit med men hon var sjuk, VI saknade DIG Jossan men hoppas att Du kan hänga med en annan gång!!!!

289297-289

kul hade vi verkligen!

289297-290
Avslutade kvällen hemma hos våra kompisar i Sunne. Världparet och Sarah grejade maten, själv var jag upptagen med världparets minsta ......... Det var såååååååå mysigt!!!!!!

Min födelsedag kan bara beskrivas med ett ord PERFEKT!!!!

TACK ALLA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: auntie

Trist att jag aldrig får FIRA dej, men har du blivit så gammal så du använder scarves??? Rackarns sån spännare till man du fått samt en glad syster......den som hade dessa ting..........

2008-05-02 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0