Tisdag 6 november

Oj,oj,oj vad längesedan jag skrev här. Men det finns en anledning till varför det är så, DATORN har varit trasig IGEN!!!! Nu vill jag verkligen att han ska fungera,saknar ju alla mail jag får, alla roliga sidor att titta på och framför allt alla bloggar.

Idag har jag varit ledig. Förmiddagen ägnade jag åt att uträtta lite ärenden. Jag var till mamma en sväng, till apoteket, städade badrummet, strök och tvättade.
På eftermiddagen så var jag med barnen till ishallen så de fick åka skridskor. Tur att jag klädde på mig för där blev vi kvar en bra stund efter att friaåkningen var slut. Det var nämligen en grupp killar efter oss som skulle träna hockey och det ville mina grabbar kolla in. Filip o Isak tyckte det var kul med skridskor så där får vi göra flera besök.

Precis när vi skulle åka därifrån ringde Sarah och bjöd oss på mat. Åhhhh vad härligt att sätta sig till dukat bord och få god mat. TACK snälla Sarah.

Nu har barnen duschat och lagt sig. Jag bloggar och Leif lagar en punktering.




289297-129
Vill bara visa att jag har börjat slå in lite julklappar!!!!!




289297-128
Skridskoträning för grabbarna!

Kommentarer
Postat av: AUNTIE

JAJA JAG FÖRSTÅR ATT DET ÄR MYCKET NU, MEN JAG VILL BARA SÄGA
ATT NU TAPPAR DU LÄSARE...........o snart är det snö o glögg o julklappar o stakar o pyssel , ja det lär ju inte bli mindre för dej.................

2007-11-08 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0