Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: auntie

ääntligen Malla ser fram emot att läsa din blogg - nu kan vi andra få lite lugn..........

2007-07-14 @ 10:09:41
Postat av: auntie

Ääntligen Malla, ser fram emot att läsa din blogg, nu kommer andra att få det lite luuuuuuuugnare...

2007-07-14 @ 10:10:52
Postat av: auntie

ojdå, detta var nytt för mej också som ni ser, men man lär sej - i forts lovar jag att skicka kommentarer bara en gång.Nu tycker jag du ska lämna hemkommunen o släkten o ge dej ut på semester o ha riktigt goa stunder med dina grabbar. Du förtjänar en härlig semester o du försök koppla av.

2007-07-14 @ 10:13:51
Postat av: Sarah

Tjena moss! Jag ska oxå se programmet tänkte jag. Är chirren god? Vi har ingen tyvärr. Kanske på måndag... Gustav skriker...!!!

2007-07-14 @ 21:06:38
Postat av: Mikael

Satt och letade efter en ryggsäck som jag sökte efter på google,så kom jag till din/er blogg,det gick inte att slita sig,det är så fint och kul att se en så stor familj och vänner,och så mycket barn ha så kul,jag tycker du gjort det här jättebra,helheten av det du skapat tillsammans med din man,med årstider och hela erat liv ni skapat tillsammans,nu har jag läst den i 2 timmar,bra gjort och fint,själv har jag ingen,men jag har familj med 5 st egna barn.

Önskar er en fortsatt fin framtid tillsammans.



Mikael.

2008-11-07 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0