Söndag 29 juli





 



Ja nu var jag tillbaka igen. Har som sagt varit i stugani två dagar, grattat morfar, haft och varit på barnkalas, shoppat lite nya kläder till mig, rensat bland kläder och papper och varit hos grannarna på en supergod middag. Allt  detta har jag gjort sen i torsdags.

Imorgon ska jag och Fille ut och handla lite nya byxor till skolstarten. Ska också se om jag kan hitta något trevligt att ta med till våra goa vänner i Ljungskile dit vi ska till fredagen.

Har haft hälften av min semester nu och önskar att resrerande semester går JÄTTESAKTA!!!!!!!

Lägger in några bilder från helgen.

289297-25
Grabbarna leker nere vid sjön hos barnens mormor o morfar.



289297-26
    Kusinerna Isak o Nellies fångst !!!!





289297-27
   JAPP!!! Skorna passade och min morfar blev helnöjd.




289297-28
  Isaks kalas hade polistema, tuff tårta va?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan intyga att din morfar var väldigt nöjd med presenten. Han hoppade ikring i dem hela tiden vi var där, ja så mycket en 87-åring nu hoppar. Själv hoppas jag på sista chansen färgen.

2007-07-29 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0