Onsdag 25 juli


Igår när jag gick och la mig hade jag gjort en "vore bra om det blev gjort på onsdag lista". På listan stod bl.a:

# köpa gympaskor till barnen (inför dagis o skolan)
# Posta brev
# Köpa present till min morfar
# Kasta skräp
# förbereda inför barnkalaset på lördag
# Ta hand om tvätt
# Klippa gräsmattan
 Och vet ni vad, jag fick allt detta och lite till gjort!!!!
NÖJD!!!!!!!!

Min morfar fyller 87 år på fredag och jag har kommit på den perfekta presenten, ett par SILVRIGA FOPPASKOR!!!!!!!!
Är såå nöjd över dessa, hoppas han blir lika nöjd!

Imorgon ska vi åka till mamma och pappas sommarstuga. Där är det JÄTTEHÄRLIGT att vara. Barnen bygger koja i skogen, fiskar, snickrar, målar, åker fyrhjuling med morfar, gungar, fångar grodyngel och cyklar.
Tur att " Farmen " finns mamma och pappa så både vuxna och barn kan leka av sig lite!!!!!!



289297-24
                   En somrig bild av " Farmen".


289297-23
        Tror Ni min 87-åriga morfar blir nöjd över sin present?










Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hi!!
Jag tror han blir väldigt nöjd med sin fina present!!! Häftiga!!!
Här har vi klarat av morgonens matinköp och städat hus!!
Nu skall jag bläddra i H&M:s höstkatalog som precis damp ner i brevis!Kram på er o ha det gött på farmen!!

2007-07-26 @ 12:20:37
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Anonym

Ja du Malla dom skorna är det många som skulle bli glada av att få - men du måste du vara så himla duktig jämt???????

2007-07-26 @ 18:37:44
Postat av: Peches

Cooola skor! Din morfar kommer nog bli supernöjd!

2007-07-26 @ 20:12:47
URL: http://www.metrobloggen.se/peaches
Postat av: Jossan

Pimpade tofflor. Grymma! Morfar lär ju bli jättenöjd! Min mor vill att jag åker till Täby för o leka med henne o hund, annars får jag se vad dagen bjuder på. Solen skiner ju! Kram

2007-07-28 @ 09:24:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10169

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0