Lördag 21 juli

Vaknade imorse till strålande väder, UNDERBART!!!! Sol har man ju hittills denna sommar inte varit bortskämd med.
Tog en snabbdusch, klädde mig och satte mig sen i solstolen ute på altan och läste dagens tidning. Det var alldeles tyst omkring mig för övriga familjemedlemmar sov så jag riktigt njöt där jag satt. Hade bara sällskap en liten envis fluga.
Vid 10 tiden kom syrran och hämtade mig för vi skulle iväg och köpa presenter till våra fyraåringar, Isak och Nellie.
Hittade det vi skulle ha och sen hann vi med ett kort besök hos mamma och pappa innan vi åkte hem till Kil igen.

När jag kom hem hade Leif gjort luch, kroketter, schnitzel, sås och grönsaker och det var inte fy skam förstår Ni!!!!
Det blev bara Leif och jag vid bordet för barnen var hos kompisar och de blev även utfodrade där!! Det blev en mycket lugn måltid, det brukar vi INTE ha annars!!!!!

På eftermiddagen var Leif och ordnade en present till Isak. 4åringen är helt TOKIG i allt som har att göra med motocross. Han är än lite för liten för att prova att åka på riktigt men istället använder han sin cykel och leker att det är en cross. Överst på önskelistan står då givetvis en crosshjälm som han ska använda när han "leker att han åker cross" som han säger. Hittade en begagnad hjälm till ett bra pris, hoppas nu han blir lika glad som vi tror. Bild på detta kommer på hans födelsedag!

På eftermiddagen bakade jag bullar och kärleksmums så det är klart till kalaset.
Hann också med en sväng till OBS!
Nu har jag slagit in paker, mailat, sett tv och hängt tvätt. Skönt att kunna tvätta när man vill igen. Leif har varit ute en sväng på fyrhjulingen och är nu hemma igen. Nu ska jag se tv och ladda mina batterier för släktkalaset imorgon.

289297-10
                                              Mums!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken späckad dag.Skönt att bullarna inte åkte samma väg som rulltårtan.

2007-07-22 @ 10:37:03
Postat av: auntie

skönt att se att dina bullar ser ut som vanliga bullar -blev bjuden på bullar i Butorp som såg ut som cykelsadel men var jättegoa.......hoppas du sitter ned några minuter till idag!!

2007-07-22 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0