Lördag 14 juli

Idag fick jag lite sovmorgon och det var helt underbart!! Efter frukosten åkte hela lustiga familjen till Bergvik. Gubben klippte sig och köpte lite nya kläder. Skulle egentligen köpa jeans till Filip men hittade inga som var i passande storlek så det får vi leta vidare efter.
Eftersom vår tvättmaskin är lite knasig just nu och reparatören inte kommer förrän på tisdag så åker jag runt och tvättar hos alla möjliga just nu(känns det som iallafall). Idag tvättade jag två tvättar hos mamma och pappa och en tvätt hos syrran. Måtte min älskade hoover snart bli lagad!!!!!!!!
När jag kom hem med tvätten och den var hängd blev det lite andra små hushållssysslor gjorda. Har en rätt nyinköpt vän som jag använder dagligen, bättre dammsugare är nog svårt att hitta, gå inte sönder du också!!!
Nu har barnen lagt sig och vi ska sätta oss och se programmet om Kronprinsessan Victoria 30 år. Vi firar nog med lite chirre och dirre och min älsklingsdryck till.image3

Kommentarer
Postat av: auntie

Carola vilken flopp BYT hoover till en riktig maskin, Ultra suger så tyst så det inte hörs tom Leif kan sova när den används. Blev Leifs frisyr lik Monicas kort grått och snaggat? Jag sa i ett svagt ögonblick att hon såg ut som D Beckham i håret så det bar iväg till Hallbergs för inköp av POSH örhängen.

2007-07-14 @ 23:09:45
Postat av: MrsBloodyKisses

Hej!!
Dammsugare är bra vänner! Vad skulle vi göra utan?
Hoppas din tvättis blir fixad snart!
Vad tyckte du om firandet?
Tyckte oxå Carola var askass! Skrikande människa!
Måns är sååå söööt!
Ha en bra dag och ha det kul med alla djuren ifall vi inte hörs innan det!
Kramkram

2007-07-15 @ 08:18:46
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0